Söndagskväll och hemma

Nu är vi hemma igen, kom hem vid fem och resan gick kanon som alltid. Albin somnade innan vi nått Norrköping och sov fram till Södertälje. Resten av resan läste han bok, tittade på lastbilar och chillade. Duktig grabb!
När vi kom hem gick han raka vägen ner till farfar för att tala om att vi var hemma. Resten av kvällen for han runt som en virvelvind här hemma efter lite mat i magen. Ett bad satt fint och därefter satt han i sin läsarhörna inne på sitt rum och läste böcker och sjöng lite. Så söt så jag smälter! <3 
Nu är han lagd och jag tror/hoppas han sover. 
 
Hela den gångna natten har han legat mellan mig och Peter i 120 sängen och sovit som en stock. Jag och Peter har inte sovit lika gott... Hoppas han nöjer sig med sin säng inatt.
 
Tvåan lever rövare i magen när vi åker bil såhär långt. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det? Tycker den om att åka bil eller är det protest sparkar? Hoppas iallafall att Tvåan blir en lika lätt person att åka bil med som Albin varit och är. Det underlättar liksom framöver.
 
 
Imorgon ska vi in och besiktiga Saaben jag och Albin. Hoppas den klarar provet. Veckohandla ska vi också göra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0