Lördagsförmiddag

Hej!

Här började dagen framåt nio efter att vi legat och myst i sängen en stund hela familjen. 
Elsa har återigen haft en lite knorrigare natt än vanligt och jag vet inte riktigt varför? Men det är väl så det är. Mestadels sover hon iallafall och det är jag tacksam för.

Peter åkte iväg för några timmars jobb för typ en timme sedan och Albin har härjat nere hos farfar sedan dess. Elsa har just vaknat efter en lång och skön sovstund och har precis nu ätit. 
Ute är det sommar även idag! 
Jag har däremot bara grejat här inne än så länge. Tvättmaskinen snurrar och äntligen efter sisådär någon månad har jag nu slutfört arbetet med att röja ur Elsas tilltänkta garderob och satt in trådbackarna jag skaffade till henne för X antal veckor. Nu är det snart full ordning och reda på hennes kommande klässtorlekar :) 

Nu ska första omgången med tvätt flyttas över till torktumlaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0