Presentvirkning

Jag har velat fram och tillbaka om vi ska ge dagisfröknarna någon sommarpresent nu när Albin går på sommarlov imorgon. Peter tycker inte vi ska "besvära" oss med det och jag hade hoppats på någon slags insamling med de andra barnen men jag har inte hört något om en sådan så jag tänkte att vi skippar det.
Men så igår fick jag för mig att vi ändå borde ge något. Men vad?
Jag kom på att ett virkat bokmärke till semesterboken kunde vara bra, så så fick det bli. Bara att sätta igång skapandet. Varför vara ute i god tid liksom? ;)

Nu ligger dom färdiga och väntar på att ges bort imorgon



Kommentarer
Postat av: Mamma / Mormor

Vilken bra present! Var får du allt ifrån? :-)

2014-07-02 @ 21:47:51
Postat av: Farmor

Det blir populärt kan jag försäkra :-) Blommor vissnar snart men Albins bokmärke finns kvar länge....

2014-07-03 @ 18:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0