Elsa 12 veckor

På självaste 12 veckorsdagen visar lillstumpan att hon minsann kan rulla över till mage OCH tillbaka! 
Det var ren tur att jag såg det. Elsa låg i gymmet i vardagsrummet medan jag grejade lite ute i köket och när jag lite snabbt ska titta till henne ser jag att hon ligger på sidan och det har inte hänt så många gånger innan och jag ser att hon är påväg över till mage. En liten stund senare vänder hon över på mage och strax därefter vänder hon tillbaka till rygg igen. Duktig tjejja! 

Någon bra bevisbild blev det inte men jag lyckades istället fånga det på film! 


Stumpan har också blivit en hejare på att stödja på benen. Redan!!! Hon står gärna några sekunder i knät och samtidigt flinar åt oss och skiner som en sol.

Kontrollen på händerna är riktigt bra nu och hon kan lätt som en plätt föra dem till munnen och gnaga. 
Äta på händerna är toppen och tyvärr ser det ut som hon kommer bli en tummsugare. Sedan dreglar hon som en galning av allt gnagande.
Ofta händer det att fingrarna tom. hamnar långt ner i halsen. 



Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken duktig tjej!

2014-06-03 @ 21:09:30
Postat av: Farmor

Fingret är ju bra, finns alltid till hands :-)

2014-06-04 @ 08:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0