Ett torsdagsodjur

Jag hann städa färdigt innan mina pojkar kom hem, men jag sparade badrummet till Peter :)
Albin hade slumrat till i bilen hem vilket resulterade i att han inte lyckats somna här hemma och det ledde till en riktigt djävulsk unge här från fyratiden. USCH!!! 

Jag lämnade familjen hemma och åkte för att kompleteringshandla det jag hoppade över igår. Åkte också förbi hos Molly (Albins kompis) och hämtade en Bumbostol som vi får låna till dess att hennes lillsyskon kommer i höst.
Jag tänkte skaffa en sådan stol till Elsa men då erbjöd sig Mollys mamma att vi fick låna deras. Tackar! :) 
Elsa provsatt den när jag kom hem och hon satt jättefint i den! Men hon fick bara sitta en kort stund för hon känns lite för liten ännu
"Otta!"/potta utbrast Albin när jag kom hem med den. 
Nja, sa jag. Det är en stol till Elsa.
"Essa ol", ändrade han sig till då istället. Sötnöten <3 


Jag har förberett det jag kan inför morgondagens mat. Känns skönt.
Efter middagen gick vi ut på promenad. Albin var helt skogstokig av trötthet så för att inte våra huvuden skulle explodera av allt skrik och gap gick vi ut och rastade oss alla. Det kändes lite förtidigt att natta honom innan halv sex liksom. 
Halv sju var vi inne igen och då slängdes grabben i säng. Utan vare sig det obligatoriska torsdagsbadet eller tandborstning. Lugnast så.

Jag har tagit min midsommardusch och ska nu lägga en tröttis Elsa i hennes säng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0