Livlig morgon

För andra natten i rad har jag förvisat Peter till sängen i gästrummet och istället har jag delat säng med lillstumpan. 
Jag läste någonstans att nattamning var bra för mjölkproduktionen. Så hon har haft fri tillgång hela nätterna och så fort hon pipit det minsta har hon fått ha mig som napp istället. Allt för att stimulera produktionen så mycket som möjligt. 

Grejen är ju att mjölk finns det ju egentligen, det är ju bara det att det måste rinnatill snabbare. När det väl runnit till verkar det ju finnas mjölk i överflöd. Knepigt det där. 
Men det känns iallafall som det sakta går åt rätt håll. 


Imorse väcktes jag av far och son som hade skilda åsikter om saker och ting, vilket resulterade i högljudda protester. Jisses vilket liv det var. Jag gick upp och försökte agera medlare mellan dem. Men när Albin fick se att pappan tänkte åka till jobbet i kostym, istället för de vanliga arbetskläderna kom han av sig fullkomligt och tystnade tvärt. Haha! Och iväg kom dom tillslut :)


Nu har jag ätit frukost och ska gå in och väcka lillstumpan som sover så sött. Vi måste iväg även idag före dagishämtningen. Ingen lugn och ro här inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0