Söndag

Nu har pappan åkt iväg för ett par timmars jobb igen. 
Båda barnen sover och jag ber en bön för att det ej blir en repris från igår för mig och Elsa. 

Efter frukosten tog jag med mig båda barnen och gick ner till syssling Isak för att hoppa lite studsmatta. Tanken var att lämna pappan ensam hemma så han kunde meka lite bil i fred, utan en nyfiken och klåfingrig Albin i hasorna :) 
Vi var borta drygt två timmar och när vi kom hem var pappan klar. 
Grabbarna tog ett bad i poolen innan vi åt lite mellis och sedan hoppade Albin i säng.

Nu har molen hopat sig ute så jag har parkerat mig i soffan. Får se hur länge det varar, innan någon av barnen vaknar... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0