Vi har besök

Vi firade in helgen med middag på Drömkåken idag. Albin fick tillslut sina "kånker"/pannkakor. Av någon anledning har han varje dag denna vecka förväntat sig pannkakor till middag.
Elsa somnade precis lagom till vi fick vår mat. Perfekt! :)


Albin stupade i säng utan krångel ikväll medan Elsa krånglade så mycket hon bara kunde. Jisses vilken pipa hon har när hon sätter igång. 
Jag som satt mig i badet och tänkte koppla av en stund och vårda min kropp en gnutta fick så fort jag bara kunde tvätta hår, fila fötter, raka ben och upp och torka mig för att byta av Peter som tom. varit ute med arga damen en sväng i vagnen för att försöka lugna ner henne. Tillslut, efter mycket om och men lugnade hon ner sig och kunde äta, därefter gick det att lägga ner henne i vaggan och ganska snart sov hon. Äntligen! Vet inte riktigt vad som var så hemskt ikväll? 

Vid niotiden kom mormor, morfar och mormor Siv upp till oss med husvagnen. Barnvakt hela helgen med andra ord ;) 

Vi har suttit och fikat lite, ätit godis och snicksnackat ett tag men nu har vi sagt godnatt. 
Blir kul att se vad Albin säger när han ser "offas agn"/ morfars husvagn parkerad här utanför imorgon! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0