En vanlig söndagsmorgon hos oss

Godmorgon!
Albin var inne på toaletten och fick ny blöja av pappa. Jag hör att pappan säger: Du får gå in och säga hadenära  på morsdag till mamma. 
Albin kommer rusandes ut ur badrummet och in här i sovrummet och säger: "Ade daen" 
Sedan försvinner han lika fort ut igen. Jag ber om en puss också och han vänder i hallen och rusar tillbaka in till mig, kryper upp i sängen och ger mig en puss. 
Underbar unge! <3 

I sängen hittade han Elsas napp.
"Essa app ha den" 
Så rusade han ut till Elsa i köket med nappen i högsta hugg. Därefter tog han fram sin bok om skogsmaskiner som han fick igår och så satte han sig bredvid Elsa och läste för henne och visade de olika "hiner"/maskinerna. 
Sötnöten! <3

När frukosten var färdig bad pappa honom att säga till mamma för att komma och äta.
Han sprang in till mig och sa: "äta kom upp!". Och gav sig inte förän jag gått upp ur sängen. Ord och inga visor! Han plockade fram mina strumpor och bh-n och sa "ha den". Han pekade på mina tuttar och sa: "Essa äta öck". 
Haha! Han har koll :) 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig morgon.

2014-05-25 @ 19:27:15
Postat av: Frida

Gud, vilken härlig unge å härliga kommentarer! :)

2014-05-27 @ 11:21:40
URL: http://www.fritjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0