Gråa måndag

Grått och trist även idag. Energin och humöret är kört i botten känner jag.

Morgonens promenad tog vi ner till landsvägen idag. Länge sedan vi gick åt det hållet. 
Vi såg att Bosse var nere på macken så vi gick över och hälsade på honom. Vi hade också turen att få se ett par lastbilar och en buss innan vi gick hem igen. 
Vi stannade kvar ute en stund när vi var hemma igen. Sedan gick vi in och åt frukt innan Albin tupplurade lite.

Elsa somnade på promenaden och fortsatte sova även när vi kom hem. Förmiddagarna vill hon helst sova sig igenom :)

Efter lunchen plockade jag fram lite pyssel till mig och Albin. 
Jag kom på att jag för länge sedan köpte pärlor och pärlplattor väldigt billigt på köp/sälj på Facebook. Dags att inviga dem nu! 

Det visade sig att Albin kunde detta och han berättade för mig att de minsann pärlar på dagis! :) 
Duktiga grabb <3 
Koncentrationen höll inte riktigt hela vägen så vi slutför arbetet en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0