Lördag

Här har vi haft en lugn förmiddag. 
Albin gick till skogs med farmor efter frukosten. Med sig på ryggen hade han sin nya Bamseryggsäck som han fått av farmor. I den hade han packat ner två bilar och en vattenflaska. Farmor hade lite matsäck i sin väska vet jag så de har det nog mysigt ute i skogen, sittandes på varsin stubbe och fika. Vädret är inte det bästa men det regnar inte iallfall.

Jag och Peter passade på att röja och rensa lite bland alla leksaker nu när lille herrn inte var hemma. 
Lite lades undan och sparas till lillasyster och lite åker ut till sandlådan (och vi hoppas inte herrn ska ta tillbaka dem in sen igen). Lite annat plock och fix hanns också med.
Lillasyster tog sovmorgon hon och sov en riktig skönhetssömn mellan åtta och till nu. Sömntuta! :)
Nu väckte faktiskt jag henne, är så jobbigt att bara gå och vänta på att hon ska vakna och vilja äta. Nu när vi gjort oss redo går vi ut en sväng. Peter fick med sig mitt paket hem i veckan och det tänkte vi försöka montera ihop. 
Sedan är det bara att vänta på fint väder :) 

Kommentarer
Postat av: Katti

Kolla vem som är mest glad att få gå på mulle-tur i skogen :-D. Albin tyckte att det var kul när vi väl var framme vid skogen (Albin körde sin fina traktor). Kollade i sniglar, fåglar, humlan och matade en av hästarna i hagen med äppelbitar. Fortsättning följer.

2014-05-10 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0