Lunchtid onsdag

Här blåser det typ storm idag och är kallt så det blir nog ingen utevistelse idag heller.

Albin är hemma från dagis och sover. 
Jag äter "lunch". Usch vad dålig jag är på att äta riktig lunch. Blir så sällan mat över från middagarna så det blir en liten matlåda till mig också och ställa mig och laga något till lunch bara till mig slipper jag helst. Men men, aldrig försent att bättra sig ;)
Albin får iallafall beröm på dagis för hur duktig han är på att äta, både frukost och lunch. Bra säger jag, för hemma är han ju långt ifrån lika duktig... 



Mitt lunchsällskap dagen till ära <3 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har iallafall fint lunchsällskap.

2014-05-07 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0