Morsdag

Vi åkte ut till Edblads för en lunch. Repris från förra året. Även i år fick jag välja ett av deras smycken. Ett matchande halsband till örhängena jag fick i julklapp blev det. Mycket nöjd! Albin var med och betalade medan jag gick ut till bilen och gav Elsa käk och när han kom ut med påsen med paketet i och jag öppnade det berättade han att det skulle sitta vid "hakan". När jag tog på mig det blev han lite ledsen dock, det var ju han som köpt det och då var det ju han som skulle ha det på sig. Lille sötnöten <3 Vi löste det som så att han fick paketsnöret runt halsen som halsband istället. Alla nöjda tillslut!  

Vi åkte vidare upp till Grisslehamn där vi fick känna på havsbrisen samt äta glass. Tittade också på fiskebåtarna.

Båda barnen somnade tillslut på hemvägen efter att vi stannat och rotat fram Albins napp som han gormade efter. 


Så fort vi kom hem dök grabbarna i poolen och jag satte näsan i trädgårdslandet och rensade ogräs.


Just nu pågår nattning för Albin. Den har hållit på i två timmar nu.... Först låg han och gormade ensam där inne i en timme typ och därefter har pappan försökt hjälpa till. Går inget vidare. Värmen, knappt någon middagsvila på tre dagar och matvägran bidrar väl till det hela gissar jag på.


Kommentarer
Postat av: syrran/moster.

Åh härlig dag ni verkar ha haft.

2014-05-26 @ 00:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0