Trädgårdsfix

Ännu en grå och ibland regnig dag. Vi har ändå varit ute lite och grejat. 
I förmiddags skruvade vi ihop pergolan jag köpt. Tanken är att den ska stå på baksidan av huset och jag hoppas det blir bra när det blir färdig sedan. Idag skruvade vi bara ihop stommen och taket får vänta till bättre väder. 


Jycken följde med farmor hem i eftermiddags för lite egentid och lugn och ro :) 

Jag var ut en sväng i trädgårdslandet och grejade lite efter middagen och när Albin lagt sig. Till min fasa upptäckte jag att sniglarna har vaknat till liv. Usch och fy! Kriget är igång igen. 

Nu är det soffhäng och snart börjar melodifestivalen. Får väl se hur länge man håller sig vaken :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni kommer få en jättefin baksida. ;)

2014-05-10 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0