Fortsatt sjukstuga

Elsa hade en sådan där tråkig kväll igår igen. Så länge hon fick sitta med oss ute i soffan var hon på topp men så fort hon närmade sig sovrummet utbröt panik. 
Vi gick och la oss vid tio och hon höll väl på att böka runt närmare en timme innan vi tillslut sov allihopa. 
Natten har varit sådär. Elsa har knorrat, Albin har ojat sig och jag har varit helt igentäppt i näsan. 

Elsa tyckte vi kunde göra morgon samtidigt som pappan och brorsan, alltså vid sex.
Nu har vi avverkat frukost, eller Elsa har ätit medan jag inte har något större sug efter något. Vi har varit ute en liten runda med jycken i blåsten och nu har vi även idag slagit läger i soffan. Jag har anmält oss sjuka till simfröken och avbokat vår lunchdate. Typiskt! 
Envisa förkylning! Jag är färdig med dig nu! 


Stumpan har redan somnat här på mig ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0