Inte som det var tänkt

Helgen har ju inte riktigt blivit som planerad nu när pappan i huset är sänkt av förkylningen.
Igår eftermiddag var planen att åka in på underbarabarnmässan i Stockholm. Men eftersom pappan mådde tjuvens blidde det inte så. Istället tänkte jag lura med mig mormorn och åka idag istället medan pappan och morfarn var iväg på rally i Uppsala, men eftersom pappan mådde ännu sämre idag blev det inte så heller. Istället åkte morfarn, mormorn och Albin iväg på rallyt imorse och vi andra stannade hemma.
Peter har legat till sängs hela dagen och jag har servat honom med frukost och lunch på sängen. 
Kokat päronmos, storkokat mat till Elsa, bakat päronpaj samt tvättat ett par maskiner har jag också hunnit med. Tänk vad mycket man hinner med på en dag när man har barnvakt! 😊 
De som var till skogs på rallyt hade haft det bra och Albin hade skött sig så bra så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0