Nu får vi vara på vår vakt igen!

Imorse när jag grejade med frukosten ute i köket kom denna lilla stumpa, som jag bara några minutrar tidigare lagt inne på mattan i vardagsrummet, ut till mig för egen maskin
Skitglad! 😊

Lite senare hittade hon detta lattjo stället

Antennsladden till tvn som lossnat och är perfekt att dra i samt nätdörren till altandörren som smällde härligt när man slog på den. Lycklig tjej 😊 


Med andra ord är det dags att säkra hemmet igen. Det mesta är fortfarande kvar sedan Albin började sin upptäckavärldenpremiär men några ställen bör nog ses över igen.


(Äntligen när vi kan släppa ögonen från Albin och inte behöver vakta honom hela tiden, ja då är det dags för nästa.)

Kommentarer
Postat av: Mamma /Mormor

Du lär dig fort,lilla gumman. :-)

2014-10-08 @ 21:28:05
Postat av: Farmor

Vilken liten kämpe :-D Jag ser hur nöjd hon är när hon lyckas. Det jobbiga är att hon nu vill kolla ALLT själv... Hoppas att hon intresserar sig för "OK att kolla" saker också!

2014-10-09 @ 07:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0