Torsdag

Inget speciellt har hänt här idag.
Jag har sovit som en kratta inatt och känt mig lite off hela dagen. Jag hällde couscous istället för ströbröd i bunken när jag gjorde köttbullar. Att ha ett plåster som heter Elsa på sig VARJE natt börjar sätta sina spår nu. Trött! 

Att rulla köttbullar till middag idag lät som en himla bra ide' igår men jag "glömd" bort att jag har två barn som inte alltid är så samarbetsvilliga just vid middagslagningstiden. Och göra köttbullar tar lite tid.
Men jag klarade det! Middagen stod färdig när Peter kom hem från jobbet. Som vanligt. Han är faktiskt lite bortskämd 😉 

Kvällen har jag ägnat åt att packa till mig, barnen och hunden. Imorgon styr vi ner mot Linköping och stannar till nästa vecka. 
Men först blir det ett stopp i Älvsjö för ett besök på Syfestivalen imorgon. Tjoho! 

En helt vanlig eftermiddag i vårt kök.
Vi kämpar vidare med potträningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0