Babysim start

Elsa och jag var på första babysim lektionen i förmiddags och det gick kanon!
Jag var lite osäker på vad hon skulle tycka då de senaste baden här hemma i badkaret inte varit speciellt uppskattade men bada i badhuset var tydligen annorlunda.
Först var det roligt att titta på alla andra bebisar och deras föräldrar och väl i bassängen plaskade hon för glatta livet. Att det skvätte i ansiktet och ögonen brydde hon sig inte ett smack om. 


När det var cirka tre minuter kvar av lektionen lyckas hon få sin första kallsup. Det var ganska obehagligt och det blev en lite ledsen och sur bebis en stund. 
Duschen efteråt vad tydligen superskön den också, tröttheten hade slagit till på riktigt då och det var en grinig liten tjej som väntade otåligt medan mamman tvättade av sig. När det sedan var Elsas tur blev hon knäpptyst och bara njöt. Gullunge <3

Såhär gott somnade man i bilen på hemväg. När jag parkerade här hemma hörde jag att hon tom. snarkade ordentligt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0