Halvsjuk och slödag

För ett par timmar sedan vinkade vi hejdå till mormor, morfar, mormor Siv och moster Helen. Tack för denna gång!
Albin tyckte det var tråkigt att de åkte 😞 

Det har varit en fin dag idag och den har spenderats ute mestadels av dem flesta. Jag har mest hållt mig inne för vila och kurrering. Jag hade ont överallt när jag vaknade imorse. Blåsor på tungan, ond rygg, kliig hals, halvtäppt näsa och så PMS på det. Frukosten bestod av en stor kopp kaffe och några värktabletter. Det gjorde nog sitt för resten av dagen har jag ändå känt mig hyfsad men jävligt trött. Jag sjukskrev mig och la över allt ansvar på alla andra. Amningen bistod jag dock fortfarande med 😉 

Peter tog med båda barnen på en promenad i eftermiddags och jag påbörjade middagen.
Först sa vi att vi skulle åka iväg och äta någonstans men vi kom inte fram till var så istället bestämde vi oss för pannkakor. Tänk vad pengar vi sparade! 😉 
Jag hade dessutom hittat två små men tappra squashar ute i växthuset, som trotsat både nattkylan och frosten och på dessa kokade jag ihop en soppa. Mycket gott! 


Nu har Albin just badat och Elsa leker med en av sina nya dockor och bok som hon fick i doppresent igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0