Torsdag

Vid sex igår kom pappan äntligen hem till oss igen. Jippie! Vi firade det med att äta kantarellmacka (inte jag).
Pappan hade haft det bra men var väl inte speciellt imponerad av Dublin.

Elsa bjöd på ännu en knorrkväll men natten var ändå snäppet bättre än de tidigare. Hon vaknade och gnällde titt som tätt men höll inte på några längre stunder iallafall.

Albin vaknade på uruselt humör imorse när han och pappan skulle göra sig redo för dagis. En riktig liten suris var han och det kändes härligt att de två tidigare mornarna när jag väckte honom gick som en dans utan massa gap och skrik :)

Jag och Elsa väcktes ju såklart av allt oljud men när de åkt somnade vi om och sov ända till nio nästan! Mycket välbehövligt och skönt!
Ingen jycke hade vi heller som tassade runt och väckte oss för han åkte med farmor hem igår på lite semester.

Dagis hade gått jättebra även idag och det var en trött grabb jag hämtade hem. 
Märkligt nog hade han supersvårt att somna middag när vi kom ändå. Och bara för det somnade och sov Elsa bra och jag var livrädd att hon skulle vakna av Albins ojande och sparkande i väggen.

Eftermiddagen var vi ute och det var ofattbart varmt i solen! Men härligt såklart. Jag är inte mycket för hösten men när det är såhär fint trivs jag :)

Nu är middagen uppäten och bortdukad. Pappan och Albin är ute och klipper gräs. Jag och Elsa ska gå ut vi också nu.

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0