En sväng in till staden och ut på sjön igen

Idag efter frukosten (som intogs närmare klockan elva av mig och Peter) åkte jag, mamma och Peter in till staden en liten sväng. Mitt uppdrag var att köpa klädsel till sittlocket på kökssoffan och jag hittade och blev nöjd. Ett par nya byxor och en tröja fick också följa med hem. Och mormorn såg till att lite nytt till barnen också följde med hem 😊
Det åskade och spöregnade, perfekt affärväder. 

Barnen höll ställningarna hemma tillsammans med morfar, moster och onkel. 

Efter middagen åkte moster och onkel hem.
Barnen duschade innan en stunds Bompa och sedan sängen.
Jag och Peter drog ut på sjön. Det var en dålig napparkväll ikväll. Det var bara jag som fick en gädda och typ inga fler hugg. Vi provade på flera olika ställen men utan resultat. Vid nio gav vi upp och styrde in mot land.

Hemma fick vi höra att nattningen av Elsa tagit mormor över två timmar idag igen. Hon gjorde ALLT för att inte somna, skratta, gråta, sjunga, skrika och var hysterisk.
Albin somnade på stört efter att morfar läst bok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0