Lallardag med bad och gubbar

Vilken härlig dag vi haft idag! Bara lallat runt här hemma. Inga tider att passa. 

Efter lunch tog vi en cykeltur en bit uppåt skogen. På hemvägen stannade vi till hos Isak och hälsade på deras sommarhöns och hoppade studsmatta.

Barnen och Peter tog premiärdoppet i poolen i eftermiddags. Dom är som två fiskar båda ungarna! Underbart att se 😊

Pappan stekte pannkakor till middag och till det åt vi nyplockade solvarma jordgubbar! 
Elsa är tokig i gubbarna och river bort nätet där ute för att komma åt. Haha!
Det är alldeles fullt med gubbar! Plockade inte ens av hälften idag. Ska ju orka äta upp dem också. 

Jag och Elsa tog en liten promenix med jycken efter middagen medan grabbarna for iväg och slängde återvinning bla.
Min minsta cooling ❤️


Nu har jag just nattat Elsa. Det tog tio minuter 😊 Hon har varit vaken sedan elva i förmiddags så hon var riktigt sliten.
Strax ska också Albin hoppa i säng.


Oj så skönt det var att krypa ner i sin egna säng igår! Som dessutom var precis renbäddad.
Ungarna sov rätt bra också.
Elsa pep några gånger under kvällen men hon var knappt vaken. Vid ett, just när jag somnat in, körde hon igång igen men det räckte att vi låg och höll handen till och från fram till fyra. Då flyttade jag över henne till oss. Orkade inte med mer pip då och att ligga med armen utsträckt över till hennes säng och inklämd mellan spjälorna.
Albin vaknade till vid tolv igår och vinglade upp, han skulle åka till dagis. Hihi! Sötis ❤️ Pappan la sig inne hos honom och somnade väl själv också tror jag 😊 
Kommande natt nu blir bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0