En liten primadonna

Elsa har ett stort intresse för kläder och skor.
Skorna i hallen har hon ju hållit på att plocka med i evigheter och vissa dagar får man leta febrilt för att hitta ett komplett par att gå ut i.
Likaså mösslådorna i hallen. Att ta av och på mössor och halsdukar har också varit ett stort intresse en tid en.
Men det senaste är innehållet i hennes garderob! Det mesta är kläder som ligger och väntar på att bli i växta och på hyllan längst ner står det några olika par skor och det är Elsa fullt medveten om. När hon ser att jag öppnar garderoben blir hon eld och lågor och skulle kunna gå över lik för att hinna fram och norpa åt sig ett par skor innan jag hinner stänga portarna igen! 
Albins gamla gröna foppisar har varit väldigt eftertraktade men igår fick hon tag på ett par svarta lackskor som jag fyndat till henne och än är de minst tre storlekar förstora. Men det stoppade inte henne! Hon kunde knappt sitta stilla medan jag hjälpte henne att ta på dem och sedan glänste hon runt här hemma hela morgonen i förstora lackskor. Så fin så! 😊

På eftermiddagen var det sedan dags igen! Med posten kom nämligen ett par nya sandaler jag beställt till henne och de klampade hon glatt omkring med också ända till det var läggdags 😊

Hoppas intresset kvarstår! 😉

Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Haha sötungen. Hoppas hon då blir glad för presenterna som jag köpt med mig från USA

2015-06-04 @ 11:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0