Framme på landet

Nerresan gick bra och vi hann före den värsta midsommartrafiken.
Elsa sov typ halva tiden men vaknade och beklagade sig såklart när vi bara hade ett par ynka mil kvar. Som alltid.
Albin var vaken hela tiden men han är ju alltid så duktig och tålmodig att sitta och åka bil. Dock blev han ledsen när han insåg att vi inte svängde av på vägen hem till mormor och morfar. Jag förklarade att vi skulle ut till landet och att mormor och morfar är därute och tillslut trodde han mig 😊

Tror vi var nere runt fyratiden. Elsa var blyg i tre minuter och efter det klängde och kramades hon med alla. 
Barnen fick presenter av moster och onkel från deras USAresa. Mest kläder och det var väl sådär enligt Albin 😉
Middag, packa in i husvagnen, promenad ner till sjön, fika och sedan läggdags. Barnen har såklart lekt massvis också.
Och nu sover alla utom jag 😊

Imorgon står inget på agendan förutom lite handling. Och när morfarn slutat jobbet kommer de ut hit igen på kvällen en sväng. 


Undrar om jag ska läsa lite i min evighetsbok nu? 
Har hållit på med den över ett halvår nu tror jag. Den är inte tjock och inte heller dålig men den är lite trög. Och jag är också lite trög med att läsa, orkar sällan längre. Men har man påbörjat en bok så MÅSTE man ju läsa färdigt den med ju! Tvångstankar 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0