Hemma!

Vi kom hem vid halv fyra. Sista biten efter Stockholm var cirkus. Som vanligt. Albin som varit vaken hela resan började bli riktigt trött och grinig men skulle absolut inte vila. 
Elsa som sov hela första halvan var ju pigg och tyckte det var skittråkigt att sitta fast i stolen.
Jag fick lingonvecka och en hemsk värk i magen och kände mig helt slut och skakis i kroppen. (Jag har börjat blivit så jäkla påverkad på ett eller annat vis just när den börjar.) 
Och Peter satt och körde och försökte tänka bort allt tjat, gap och skrik 😊 
Såklart var vi tvungna att stanna på Ica för att handla också. Jag och Albin gick in och plockade åt oss det viktigaste så snabbt vi kunde.

När vi äntligen klev ur bilen här hemma fick ungarna bråttom iväg för att kolla in alla sina saker. Och lika snabbt var granbtjejerna nere här hos oss också 😊
Vi packade ur bilen på en gång och har nästan packat upp allt här inne också nu. Andra maskinen med tvätt snurrar. Massa tvätt blir det. 
Efter maten duschade ungarna och tittade lite på Bompa.
Peter nattade Elsa och det gick hyfsat lätt. Jag har läst bok för Albin och jag tror han somnade inom fem minuter efter att jag gått.

Nu ska jag duscha och sedan parkera mig i soffan med virkning resten av kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0