Igår

Efter allt stök och ståhej natten till igår så sov vi gott de få timmar som var kvar till morgonen. 

Jag vaknade till vid halv sju och insåg att båda barnen snarkade så gott bredvid. Kanske de var kloka att ta sovmorgon, tänkte jag och stängde ögonen igen. 
Inom en minut var båda barnen vakna och jag låg själv kvar i sängen.... 

Efter frukosten tog vi promenad. Elsa som tempade närmare 39 grader efter frukosten låg halvt däckad i vagnen, men somna kunde hon inte. 

Det var riktigt hett ute! Men få barnen att leka i skuggan är omöjligt.

Vi alla tre var ganska trötta och griniga efter den gångna natten och redan vid elva ansåg jag att det var dags för vila. Dom bara bråkade med varandra.
Dom somnade ganska omedelbart båda två. 

Elsa sov ändå relativt bra trots hosta och täppa. Hon vaknade upp titt som tätt såklart men jag stannade kvar i sovrummet och lyckades söva om henne varje gång.
Efter typ två timmar hade Elsa fått nog med att sova och vi gick in och väckte brorsan som fortfarande snarkade gott.

Elsa och jag åt en sen lunch men Albin skulle absolut inget ha.
Sedan gick vi ut igen.
Albin sitter på och Elsa puttar på= två nöjda barn 😊

Efter fem åkte vi in för att möta upp pappan vid bussen och sedan äta middag på Donken. Jag orkade inte styra med matlagning.
Det syns på deras solkyssta kinder att sommaren är här nu 😊


Elsa tempade över 39 grader på eftermiddagen. Envis feber! Men hon är pigg ändå och vill inte ta det lugnt i onödan.

Båda barnen stupade i säng när vi kom hem vid åttatiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0