Fredag på en onsdag

Vid drog iväg till småsysslingarna efter frukost för att fördriva förmiddagen. Regn regn och regn här idag. 
Det lektes för glatta livet och jag fick kämpa med att få med mig Albin hem efter lunchen. 

Hemma somnade herrn som en stock medan jag och Elsa hade det lite svårare. När hon tillslut somnade så sov även hon som en stock. Jag fick snällt ligga kvar bredvid eftersom vi låg inne i gästsängen. Vågar inte lämna henne själv där. 
Albin vaknade vid halv tre och kom in till oss och väckte Elsa. Jag var så kissenödig så jag höll på att spricka! 
Elsa vaknade på ett riktigt ilsket humör! Men efter lite mellis lugnade hon sig.

Albin kilade ner till farfar och jag och Elsa satte igång med middagen.

Albin levde apa under hela middagen och åt väl typ tre tuggor.
Sedan stack han ner till farfar igen.

Vi har låtsasfredag här idag 😊 Pappan köpte med sig gott hem och Albin mumsade popcorn och ostbågar här i soffan. Han kom inte i säng förän lite efter åtta. På kvällarna när han sitter uppe lite längre med oss är han världens lugnaste och goaste grabb ❤️
Elsa är äntligen på bättringsvägen idag! Skönt att se henne piggare igen.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Små sötnosar. Ses i morgon :-)

2015-05-13 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0