Hon kan reta upp sin mamma

Elsa och jag drog till öppnaförskolan imorse och lekte med Viktor och massa andra barn.
En helt fantastisk morgon idag! Precis som förra torsdagen 😊
Får passa på att använda sommarkläderna när solen äntligen visar sig och värmer. Min lilla sommarkaramell ❤️

På öppna var det kul! Sångstunden gillar den lilla damen. Sitter i mitt knä och diggar eller ställer sig upp och dansar 😊
Studsmattan ute i kapprummet är en favorit!

Gav Elsa lunch innan vi åkte vidare för att hinna uträtta några ärenden innan Albin hämtades på dagis.

1 1/2 timme tog det att söva Elsa idag!!! Hon drev mig till vansinne med sitt trams. 
Albin fick jag också stoppa tillbaka ett par gånger i sängen därimellan.
När Elsa äntligen somnat hade ju klockan hunnit bli efter två och det var dags att väcka Albin. Ingen rast och ingen ro.
Vi satte oss framför en film idag med, minst risk att råka väcka Elsa då.

Efter mellis gick Albin ut till farfar och i samma veva vaknade Elsa.
1 1/2 timme sov hon! Trött tjejja.

Jag lagar middag och känner hur vrålhungrig jag är och kommer på att jag glömt/inte hunnit äta lunch. Elsa och jag orkar inte vänta på att pappan kom hem så vi åt när maten var färdig. TRE portioner åt Elsa! 😊 Även Albin åt bra idag. Korvstroganoff är ett säkert kort här hos oss. 

Albin och pappan gick ut och jobbade efter maten. 
Jag och Elsa drog igång en städning.
Framåt halvsju kom Albin in och ville hinna se lite Bompa innan läggdags. 
Jag försöker natta Elsa men hon är omöjlig. När Peter kom in vid sju fick han ta över. Jag nattade Albin istället ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0