Måndag.

Det har inte hänt eller blivit så mycket gjort här hemma idag. Jag mest bara försökt behaga lilla vissna Elsa. Usch så vissen hon varit men samtidigt biter hon ihop och försöker hålla jämna steg med brorsan. Men jag genomskådar henne. Hon går och går och går med ben som knappt bär och det är ett under att hon inte trillade mer än hon gjorde. 

Hon och jag tog skitpåseexpressen till soptunnan och tog samtidigt en liten runda med jycken
Haha! Det var väldigt viktigt att hon skulle hålla i påsarna. Knasfia ❤️ 

Sedan skulle hon gå själv hela vägen från där grusvägen börjar och hem till oss. På väldigt vingliga ben!

Innan vi gick ut såg Elsa att Albin tog på sig kepsen och då började hon rota i sin låda efter hennes keps. Hon hittade den och satte nöjt på sig den. Men innan vi hann ut så försökte hon ta på sig både mössa och halsduk också 😊

Hon ser ut som en liten bilmekaniker 😊 En söt sådan! 


Efter middagen åkte jag och Albin in till staden för lite handling. Han skötte sig exemplariskt! Jätteduktig grabb ❤️

Och vilket team vi var! Jag plockade varor och han scanade 😊 

Vi var hemma vid sju igen och då sov Elsa redan. Välbehövligt! 
Albin tittade en liten stund på tv innan han la sig. Imorgon är det äntligen dagis igen för herrn! 


En zombiElsa innan middagen
Näsan rinner konstant och likaså dreglet 😞 

Kommentarer
Postat av: Mamma / Mormor

Vilken tur att du får så bra hjälp med både bajspåsar och handling :-)

2015-05-11 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0