1.a November söndag

Helt galet att vi redan gått in i November! Nu kan nedräkningen till jul börja på riktigt.

Vi började dagen med sovmorgon. Barnen sov ända till halv sju! Tror jag iallafall, jag var typ medvetslös. Jag kunde inte vakna riktigt. Elsa kom in både nu och då för att visa olika leksaker och såga mig med motorsågen  men det var knappt jag märkte något.
Halv tio började jag få medvetandet tillbaka och masa mig upp ur sängen. TACK Peter för att du lät mig vara! ❤️
Trots sovmorgonen var mitt humör inte det bästa. Det gick upp och ner som en bergochdalbana och jag började tjafsa med Peter ute när vi städade och tvättade bilarna. Han gjorde inte som jag tänkte och tyckte och det fick han höra må ni tro. 

Vid lunchtid tackade Jessica för sig och åkte hem. Hon var nöjd över en helg ute på landet, frisk luft, promenader, fikor, annat gott och virksällskap 😊 
Elsa läste en bok för gudmor till morgonkaffet. 

Vi fortsatte tjafset med vår treåring. Det fanns liksom ingen hejd på honom denna helg. Antagligen är han uttråkad och less efter en hel vecka hemma med sjukstuga. 
Pappan hade planer på att åka på någon liten utflykt på eftermiddagen, för en stunds miljöombyte, men det blev det inget med eftersom sonen fortsatte agera monster. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0