Det berömda småhandlandet...

Idag är det chokladensdag råkade jag höra på radion på hemvägen från jobbet i förmiddags. Det är ju en bra anledning till att köpa med sig choklad hem! 😊

Planen var ett snabbt stopp på Ica för inköp av kaffe. 
Jag kom ut därifrån med två paket kaffe (erbjudande), två chokladkakor (veckans erbjudande), tre godispåsar (utförsäljning, 2,90 styck), 4 wienerbröd (veckans erbjudande) och 2 duschkrämer (även det erbjudande). 
Nyttigt och sparsamt! 😉 


Jag har haft en jobbig hals idag igen och nu ikväll känner jag mig nästan lite febrig.... Aldrig tar det slut!!! 
Nu har jag kokat mig ingefära och dukat upp med choklad. Imorgon är jag nog frisk! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0