Diskussion 05.30 en lördagsmorgon

Imorse, vid halv sex hade jag och Peter en diskussion gällande att få plats i sängen.
Han ansåg att jag tog upp på tok för mycket plats och borde hålla alla mina kroppsdelar mer till min sida av sängen.
Jag bad honom ta en närmare titt på min sida av sängen.

På min sida av sängen trängs jag med TVÅ barn. En Elsa som ligger som ett plåster på mig på min vänstra sida och prejar ut mig längre och längre ut på kanten och på den sidan har en Albin smugit in och försöker göra plats så även han ska få plats på MIN halva av sängen.....

På andra halvan av sängen ligger Peter helt ensam och gnäller över att mina ben tar upp lite för mycket plats, så han inte får plats ordentligt. 
Alltså hallå va!? Vi kan gärna byta plats! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0