Gråa söndag

Vi fortsätter med förkylningar. Igår började barnen snora IGEN. Men de är iallafall pigga förövrigt. 
Jag fortsätter snyta litervis med snor från min högra näsborre och börjar bli lite orolig att det kanske blir bihåleinflammation av det. Och idag känns det som om min hosta är påväg tillbaka igen också. 
Alltså vi vill inte ha mera nu!!! Ge oss lite feber också istället så kanske våra kroppar rensas och renas från skiten. 


Idag gick vi ut tillsammans allihopa efter frukosten. 
Albin ville ha sitt paraply, inte för att det regnade utan för att han frös om huvudet 😉
Elsa tyckte det var lite mörkt och tog ficklampa med sig. 
Sen gick vi in och gjorde oss fina, det nalkas ju kalas idag inne i Stockholm för barnens båda gudfäder. Och nu sitter vi i bilen påväg in.


Jag måste pinsamt erkänna att jag har träningsvärk i magen idag efter lekgympapasset vi var på igår. Haha! 😊 Otränad delux! 

Och så måste jag bara visa hur min sambo ser ut denna movember
Han är så glad och nöjd över att ha en anledning till att odla mustaschen och dessutom framhäva den. 
Jag är inte lika förtjust. Det blir inte mycket ligga av nu om man säger så 😉 
Jag tycker han ser ut som en småkriminell kåkfarare från 80/90-talet. Haha! Speciellt i den där mössan. 

Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Köp nasonex på apoteket de är bra om de ev skulle vara bihåleinflammation

2015-11-15 @ 13:05:22
Postat av: Mormor

Bra att barnen är förberedda när de går ut. :-)
Peter ser inte alls ut som en kåkfarare

2015-11-15 @ 14:33:19
Postat av: Farmor

Ja, Peter ser lite gubbig ut :-) men inte helt ovårdad. Jag tycker att han är fin, framförallt att han kan ändra utseendet (dvs inte helt insnöad). Jag hade svårt att släppa den söta "5-åringen" förut men det finns mycket annat som jag uppskattar hos honom numera. Han kommer nog att byta skepnad flera gånger till :-D

2015-11-15 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0