I fredags

Jösses vad trögt jobbet var! Kroppen var så trött och det tog mycket längre tid än vanligt. 
På fredagar har jag ju två kunder men jag orkade inte den andra i fredags. Jag var så slut efter morgonens jobb. Jag ringde dem och hörde om det gick bra att jag kom någon gång under helgen istället och det var inga problem.
En snabb visit in på Ica för att utföra lite helghandling, tillsammans med alla andra, och sedan kunde jag äntligen åka hem.

Barnen var hemma med farmor och farfar. 
Elsa sov redan middag när jag kom hem och Albin läste bok med farmor. 
Farmor åkte hem och jag och Albin la oss på soffan med film. 

Vad vi gjorde resten av dagen har jag glömt. Troligtvis inget speciellt. Jag har för mig att barnen la sig hyfsat tidigt, de var helt slut efter middagen. 

En gris hade byggt bo i klosslådan! 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0