Torsdag

Återigen tjatade Albin om att det var tråkigt att åka till dagis på morgonen men väl där var det glömt tack och lov.

Jag kämpade på med jobbet på morgonen men det var trögt. Kroppen orkade inte riktigt som vanligt.
Jag hämtade två glada barn även denna dag och Albin hade minsann berättat för dem där att Josefine skulle komma till oss på kvällen.
- Vem är Josefine? Hade fröken frågat.
- Mammas syster! Kontrade Albin med.
Ordning och reda på grabben 😉

Hemma la sig båda barnen utan protester och tio minuter senare sov de så gott båda två! Snopet! 😊
Jag kunde med andra ord dricka min ingefära i godanro, liggandes vågrätt på soffan. Så skönt! Och faktiskt att jag mådde bättre resten av dagen. 

Mellis och lek och det obligatoriska eftermiddags kivet och gnället.
Pappan meddelade att han troligtvis blev lite senare hem än vanligt så jag och barnen fick äta middag själva.
Efter maten stoppade jag vilddjuren i badet och så anlände mostern. Jippie! Tyckte barnen 😊 

Pappan dröjde som sagt att komma hem, klockan hann bli nästan sju! Tolv timmars jobb stackarn.

Två nybadade och vattenkammade barn ❤️😊 Albin var så orolig ifall moster skulle råka glömma ta med sig iPaden, det gjorde hon lyckligtvis inte och efter badet hann han se lite film. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0