Lättnad och ostbågar

Så ja! Nu är det ordning och reda igen. Telefonen fungerar igen! 😊 Peter lyckades sparka igång den men den blev nollställd på kuppen. Tur att jag la över alla senaste foton igår! Några telefonnummer är borta också men det är inte hela världen och nu ska alla mina appar hämtas hem igen.


Jag var iväg och jobbade imorse och farmor kom hit vid halv sju.
Jag var hemma vid tolv och hade då hunnit avverka två jobbpass.
Här hemma hade allt varit bra. Farmor och farfar höll ställningarna. Albin hade tom. dammsugit helt på eget initiativ! 
Elsa la somnade middag och jag försökte få Albin till detsamma. Efter mycket om och men somnade han tillslut ute på soffan, tillsammans med mig ❤️ Elsa kom sedan och väckte oss lite mer än en timme senare. Eller Albin tog tid på sig att vakna till. 
Han har faktiskt sovit middag hela veckan nästan. Kanske han känt sig lite dassig? Elsa har ju snorat i veckan men Albin tycks ha klarat sig. Och ingen har haft feber heller, men man kan ju känna sig lite krasslig ändå.
Peter kände sig risig igår men idag tror jag det är bättre. 


Just nu sitter jag och Albin i soffan och äter ostbågar. Jag lovade honom att få sitta uppe lite längre om han tog en tupplur. 

Heeeej! Hälsar Albin. 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gullegubben, ser du på vuxentv den här fredagen också?
Skönt att mobilen funkar igen. :-)

2015-09-18 @ 21:52:30
Postat av: syrran/moster

Heeej Albin gosunge. Moster saknar dig jättemycket. Kom hit o busa

2015-09-18 @ 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0