Torsdag

Elsa var så sur och tvär i bilen till dagis och jag försökte överrösta henne med radion.
På hemvägen åkte vi med rutorna nere så ingen skulle somna 😉 
Det tog faktiskt bara en kvart för den lilla damen att somna när vi kom hem! Rekord!
Albin lät jag vara vaken, i förhoppning om att han skulle ha lättare att somna på kvällen.
Vi kuckilurade i soffan han och jag och såg på film. Men jisses så trött han var! 😊 Man ser det så tydligt på hans ögon och att han blir så blek. Höll sig vaken gjorde han. Aldrig att han råkar somna i soffan han inte!
Vi mumsade faktiskt i oss varsin glass också. 
- Varför äter vi glass nu? Frågade Albin förvånat. Hihi! Lille gubben ❤️

Elsa fick jag väcka vid halv tre. 
Jag gjorde färdigt middagen så den fick stå och puttra på spisen och sedan gick vi ut. En härlig eftermiddag!

Ungarna tog ett bad efter middagen och så lite Bompa efter det.
Albin somnade på stört efter en bok men Elsa trilskade fram till nu, 1,5 timme ungefär.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0