En helt vanlig dag

Idag var barnen tillbaka på dagis efter 6 veckor sommarlov. Peter lämnade dem imorse och det var inga konstigheter alls. Det gick lika bra som alltid ❤️
Jag hämtade dem vid 12 och båda tyckte nog det var skönt att få åka hem, ingen protesterade. Elsa somnade på stört när hon landade i sängen här hemma.

Det tycktes inte vara speciellt nervösa igår kväll heller utan somnade ovanligt lätt i tid. Jag jobbade kväll och kom inte hem förän vid 21.
Jag som somnat hur lätt som helst om kvällarna nu i flera veckor hade galet svårt att somna igår. Och Peter också. Vi låg och vred och vände på oss länge.
Blåsten höll i sig och när det kom en ordentlig vindby så både hammocken och pergolan skramlade på baksidan vaknade Albin också. Han somnade om lätt tack och lov men kom insmygandes till oss någon timme senare.
Jag sov oroligt hela natten och drömde massa konstigheter. Det var inte roligt när klockan ringde 05.40!
Barnen hade svårt att vakna och var griniga men det gick över ganska fort när de insåg att det var spännande att åka till dagis igen. Och dessutom i nya bilen! 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0