Ge mig styrka!

Vi kom hem framåt halv tio igår kväll. 
Att flytta gick bra. Dock utbröt värsta snöstormen just när vi skulle börja lasta in i släpet. Brrrr så kallt och blött det var!
Tio i sju lämnade vi tillbaka släpet. Då hade vi hunnit packa det fullt och packa ur i nya lägenheten på mindre än fyra timmar. Bra jobbat av tre personer, två tjejer och stora starka Peter 😉
Efteråt bjöd Jessica på mat och det smakade gott! Sedan styrde vi hemåt. 

Hemma hade allt gått bra. Barnen tempade 37,6 innan de la sig. Äntligen tycks febern ha gett sig av för denna gång. Men istället snorar och hostar de desto mer.

Natten var värst hittills. Redan innan halv ett inatt hade Albin börjat med sitt sedvanliga förtvivlande gnäll/gråt och Peter la sig inne hos honom.
Samtidigt låg Elsa inne hos mig och gnällde sig igenom hela natten. Fy! Jag vet inte vad som stört henne? Om det är täppan eller tänder? Jag frågade henne hundra gånger men allt var bara "nääj". 
Jag låg kvar i sängen till tio imorse och försökte ta igen lite sömn men ändå är jag helt slut nu. Ryggen värker och jag känner mig helt ledbruten. Jag orkar inte ens tänka på att om mindre än en timme måste jag åka iväg på jobb idag igen och därefter Yoga och kommer inte vara hemma förän tidigast halv sju ikväll. 
Ge mig styrka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0