Nyårsdagen

Dagen sparkades inte igång med frukost förän vid elva. Helt otroligt vilken sovmorgon vi bjöds på allihopa ❤️ Vi kanske borde ha barnen vakna lite längre om kvällarna ibland 😉

Jag lurade ut barnen med mormor och morfar för lite pulkaåkning.
- Vi kan gå ut med mormor och morfar så kan du och pappa stanna inne och vila. Sa Albin.
Klok grabb! Precis min baktanke 😉
Jag ägnade mig åt virkning och Peter slumrade på soffan samt hann gå ner till bilen för att meka lite med framlysena som bråkar. 

Sen frukost leder till tidig middag, vi åt redan vid tre. Rester från igår såklart.

Alla har varit riktigt slöa idag och nästan lite bakis trots en alkoholfri tillställningen igår. 
Elsa har varit väldigt sugen på att tupplura flera gånger men vi tillät faktiskt inte det, för att underlätta kvällens nattning. 
Efter maten slöades det bara framför tvn och fredagsgottet plockades fram väldigt tidigt för att lyckas hålla barnen vakna 😉 Elsa hann dock slumra till på soffan innan det ❤️
En sliten nyårsfirare dagen efter ❤️

Vid sex pussade jag och Peter våra barn godnatt och hejdå och smet iväg på bio.
Först åkte vi vägen förbi affären och köpte ett paket blöjor samt välling och åkte sedan iväg för att överlämna det till en mamma som bett om hjälp via Giving  People. 

Vi såg "En man som heter Ove" och den var helt okej. Både roande och sorglig.

Vi var hemma strax efter tio. Peter pep upp till datarummet och började köra rally med pappa och jag gjorde några varv på virkningen innan jag kröp i säng. Ögonlocken är nu tunga.

Mitt öra har hållit sig nästan helt smärtfritt sedan igår men det är fortfarande irriterat och jag har som lite lock än. 

Nu är det GODNATT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0