Riktig vardag igen

Jobbelijobb och första dagen på dagis efter jullovet.
Elsa studsade upp ur sängen 06.00 och hade bråttom att komma iväg.
Albin var inte lika road av att behöva gå upp och åka iväg.
Lämningen hade varit plättlätt. Skönt!
Som vanligt hämtade jag två glada barn vid lunch. Hemma bröt ett halvt helvete ut då Elsa var så trött och bara skrek och härjade när jag försökte få henne i säng. 
Albin la sig faktiskt självmant men efter en halvtimme ansåg han sig färdigvilad 😉 Vi satte igång en film då istället.
Eftermiddagen ägnade vi åt att bygga bilbana. 

Efter middagen gick jag och jycken ut en sväng. 
Det snöade hela dagen och på eftermiddagen tilltog det och slutade aldrig.
Sekunden efter kortet tappade jag telefonen rakt ner i all snö. Gick bra ändå 😊

Lite disco hann vi med innan bompan och halv sju stoppade vi barnen i säng.
Albin somnade direkt efter läsningen men Elsa låg och knorrade länge innan hon gav upp. Det börjar bli lite bättre igen men hon blir fortfarande flyförbannad vid läggningen.

Snöfallet fortsatte hela kvällen och natten tillsammans med blåst. VINTER! ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0