Dagens teknik

I fredags kom Peter glad i hågen hem med en nyinköpt Apple Tv. 
Den huserar nu i vårt sovrum. Så nu kan vi se mer än bara dvd där inne. 
Jag tyckte nog det inte var sådär supernödvändigt. Men men 😉

Nu fick iallafall jag användning för den!
Albin ville inte vila och Elsa var högljudd förbannad inne i sin säng efter att jag olyckligtvis var tvungen att störa henne med att byta blöja cirka 10 minuter efter att hon tillslut somnade. Och efter det ville inte hon alls somna om. Blir en lång eftermiddag/kväll.....
Just nu är båda nöjda här bredvid mig i sängen tittandes på film

Är ganska imponerad över mig själv att jag lyckades få igång en film! 😊 Shit vad meckigt att styra med fjärrkontrollen och bara 5 knappar.


(Jag skäms över den bortrivna tapeten bakom sängen!!! Cirka 3 år sedan Albin revloss den.....) 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Stort grattis till Albin på namnsdagen

2016-03-01 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0