Tidig trött söndag

I söndags var min plan att ta sovmorgon  efter den sena kvällen dagen innan. Jag gick upp på lördagsmorgonen och utfodrade barnen för att säkra en söndagssovmorgon. Men det sket sig! Det snöade ju som fan på lördagen så Peter var tvungen att åka och ploga på jobbet på söndagsmorgonen 😔 Redan vid 07 åkte han och barnen var givetvis vakna så det var bara att masa sig upp ur sängen. 
Nog kände jag mig lite bakis men det gick över fort och jag kände mig förvånandssvärt pigg. Tack och lov! 

Peter kom hem igen efter bara ett par timmar.
Jag minns inte vad vi gjorde under förmiddagen? 
Jag hade iallafall ingen som helst lust till att åka iväg till jobbet. Ville hellre stanna hemma och slöa med de andra. Men jag åkte vid ett och betade av några timmars jobb följt av Yogan. Det gick bra båda två. 
På hemvägen kom vi att tänka på Pizza och det slutade med att vi stannade till på pizzerian och delade på en pizza innan vi åkte hem. Gott med lite riktigt bakiskäk 😉 Var proppmätt och lite illamående resten av kvällen. Haha! 

Hemma sov barnen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0