Tisdag, onsdag och torsdag

Nu har ännu en vecka svept förbi. Jobb och dagis har det varit som vanligt.
Nätterna har varit trassliga och vissa personers (Albin) humör har varit riktigt usla på mornarna och det har varit ett väldigt liv innan de tagit sig ut till bilen.

På dagis har de bla. påskpysslat och varit ute i solen och lekt.

I tisdags var vi ute på eftermiddagen efter vila och mellis och även efter middagen. Det är så härligt! ❤️

Jag och jycken har gått promenad efter middagen varje dag nu de senaste veckorna. 

I onsdags var vi bjudna till farmor på födelsedagsmiddag. 
Albin bestämde redan dagen innan att han skulle köpa en blomma. Vi stannade i blomsteraffären på dit vägen och han valde blommor helt själv. Lila alstromeria och en röd ros
Jag är stolt över honom! ❤️

Farmor bjöd på kroppkakor och det var gott. Såklart! 
Vi var hemma framåt sju och stoppade barnen i säng omedelbart.

I torsdagseftermiddag ville Albin inget hellre än att gå ut. 
Jag är inte bekväm med att låta honom vara ute själv ännu och inne låg Elsa och sov middag så jag kunde inte följa med honom ut.
Både i tisdags och onsdags har han varit med farfar ute hela eftermiddagarna och "jobbat" men i torsdags var farfar iväg och Albin väntade otåligt på att han skulle komma hem. Tillslut gjorde han det och Albin var snabb som blixten med att klä på sig alla kläder! 😊
Grabben kan faktiskt knäppa dragkedjan själv nu! Jätteduktig!

När Elsa vaknat och Albin fortfarande var ute passade hon på att låna brorsans bilar lite 😉
Hon körde timmer och buss.

Kvällen avrundades med bad för barnen. Det blev faktiskt direkt i säng därifrån, båda var trötta och slitna med humör utan dess like. 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack Albin, det var verkligen fina blommor jag fick, och jag blev jätteglad :-)

2016-03-19 @ 10:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0