Trött mamma

Usch! Jag känner mig överkörd. Är så trött!!!
Har sovit som en kratta inatt och vaknat med ett ryck 7000 gånger. Beror på stress har jag hört.

Jobbet i förmiddags gick iallafall bra. Hade dessutom sällskap av chefen. Kul med sällskap och skönt med hjälp.
Vi hann dessutom käka lunch innan jag for mot dagis för att hämta hem trollungarna ❤️

Hemma kraschlandade jag i sängen när Elsa var stoppad i säng.
Albin var inte trött (enligt han själv) men höll sig inne på sitt rum och lekvilade en stund 😉 Sedan kom han och gjorde sällskap med mig i sängen. Jag halvsov till och från medan han kollade tv.
Ändå är jag fortfarande lika trött. Ont i magen har jag också. 

Nu står iallafall middagen nästan färdig på spisen och jag ligger inne på Albins säng medan han och Elsa röjer...

Tokungar ❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Vilka små gullrumpor!
Hoppas du piggar på dig, det kanske har varit för mycket jobb för dig, för många dagar på raken.

2016-03-02 @ 19:19:13
Postat av: Farmor

Haha!De behöver inte ens leksaker, kan hitta på allt möjligt, t.ex. hur känns det att krypa in i hyllan.

2016-03-03 @ 08:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0