Just nu

Jag kom hem från jobbet för en stund sedan. 
Kom hem till ett tomt hus. Bortsett från jycken som väntade ❤️
Har just gjort mig en kopp kaffe och lagt mig på soffan. Helt själv! Så jävla skönt!!! 
När var jag hemma själv sist?! Minns inte. 
Hoppas det dröjer länge till innan de andra kommer hem 😉


Jag vaknade med en ond hals imorse.
Vid frukosten slog det till i hela kroppen och jag orkade inte sitta upp. Tog en Ipren och la mig igen. En timme senare var orken tillbaka och jag gick ut till de andra en stund.
Gjorde nässelsoppa till lunch och åkte till jobbet lite innan 13. 
Det gick bra! Men jag hoppade över yogan och åkte direkt hem istället. Skönt!



Resten av familjen har tillbringat eftermiddagen hos farmor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0