Min lördag

Startade dagen med jobb. Åkte hemifrån 8.30 och avverkade söndagens jobb samt några extratimmar. Var hemma igen lite efter 14.

Eftermiddagen spenderades ute. Det blåste svinkallt! 😔 Lyckades iallafall så lite fröer. 

Medan pappan lagade middag och barnen tittade på film passade jag på att gå ner och måla lite. 
Har kommit in i en sådan period igen 😊 Nu är hyllorna till elsas rum nästan färdiga! (Det har bara dröjt ett halvår ungefär...).
Efter maten smet jag ner en liten stund till.

Nattade Elsa och monterade sedan ihop crosstrainern syrran hade med sig upp förra helgen.
Fyra minuter körde jag. Haha! FY FAN vad tråkigt!!! 

Tänkte gå upp och börja intaget av mitt nyinköpta lördagsgodis men innan jag hann göra det fick jag för mig att ta tag i röran uppe på skåpet i vardagsrummet. Det har sett ut sådär i evigheters evighet. Och det är nästan enbart mitt. Mest virkrealaterade prylar. 
Jag hade en plan att innan jul fixa ordning eländet men jag kom aldrig så långt. Peter är på mig titt som tätt och undrar när jag ska röja.
Nu blev det av! 
Jag sa till mig själv att jag inte fick ta fram godiset förän jag städat klart!
Jag blev färdig precis lagom till att Eurivision började 😊
Trevlig kväll på er!
Nu ska jag mosa i mig godis!!! Det är många veckor sedan jag åt smågodis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0