Faktiskt en bra dag

Dagen har faktiskt varit väldigt bra! Jag och barnen har varit lediga och vi har nästan inte bråkat något alls 😉
Morgonen var ganska stökig men när jag vid frukosten föreslog att vi kunde åka in till Norrtälje och handla så samarbetade vi väldigt bra och kom iväg smidigt.

Innan vi åkte tog vi en kisserunda med jycken.
Elsa har så mycket spring i benen!

Och Albin och jycken har bara de senaste veckorna fått en alldeles speciell relation till varandra. Albin har blivit väldigt öm och omhändertagande om hunden. Och hunden uppskattar det väldigt. Han som mest tyckt att barnen tagit alldeles för mycket plats sedan de föddes ❤️


I affären gick det mycket bra! Och innan vi handlade fick barnen varsin korv och chokladboll.
Båda skötte sig exemplariskt och handlingen flöt på ypperligt.

Albin var en liten ängel hela tiden ❤️ Ovanligt numer....

När vi kom hem och allt var uppackat och klart hann klockan bli så mycket att det blev försent för Elsa att hinna tupplura, vi slängde oss på soffan istället och tittade på Pippi.
Efter mellis gick vi ut. Men innan det hann Elsa slå hakan i soffryggen samt huvudet i en dörrpost. Suck!

När Peter kom hem framåt halv fem drog jag iväg på mitt jobb. Det gick bra och jag var hemma igen framåt åtta.
Här hemma hade kvällen gått bra och Elsa hade somnat redan lite efter sex ❤️

Nu ska jag lägga mig! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0