Vi saknar fortfarande ❤️

Nu ikväll när jag låg inne hos Albin efter vi läst godnatt sagan så kom han att tänka på Nico.


- Jag älskar dig och nico. Men han finns ju inte mer. Jag saknar honom!
Sa han med gråten i halsen. 
- Jag saknar honom också. Väldigt mycket!
Sa jag och började gråta jag med.

Vi låg och snyftade där tillsamnans en stund och Albin sa att han vill skaffa en ny hund. 


Usch ja! Saknaden efter jycken kvarstår. Det är fortfarande väldigt tomt. Han kommer alltid vara saknad 

❤️❤️❤️






Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi håller med!!! Saknar honom också. ❤🐕

2017-08-08 @ 20:05:42
Postat av: Syrran

Ja det är tomt utan honom. Han var en väldigt fin och speciell hund. Vi älskar och saknar honom med ❤

2017-08-08 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0